Lägesrapport inför sommaren.
2020-06-06

Fotbollen i Sverige kan dra i gång from 14 juni. Detta gäller såväl allsvenskt spel som spel i de allra lägsta serierna.

För vår del har vi valt att skjuta på de två A-lagsmatcher, som skulle kunnat spelas i juni, till augusti. Årets premiär går sålunda av stapeln lördagen den 8 augusti när vi tar oss an Malmbäcks IF på bortaplan.
B-laget kommer att spela tre alternativt fyra matcher innan sommaruppehållet och premiären sker söndagen den 14 juni kl 17.00 när vi åker till Ekenässjön för spel mot Ekenässjöns IF:s B-lag.

I likhet med många andra arrangemang har vi tyvärr tvingats att ställa in vår Sommarauktion i Nye.

Viktigt att notera.

På grund av Coronan kommer det inte vara möjligt att släppa in publik på några matcher, detta gäller till dess annat meddelas från Folkhälsomyndigheten.