Presentation av säsongens nyförvärv 2016!
2016-04-12

Här kommer en presentation av våra sju nyförvärv.

Lukas Tidetorp - 1997 Mittfältare. Lukas är en hårt jobbande och kraftfull spelare som spelat bandy hela vintern och tyvärr inte kunnat vara med något än. Dock ett mycket spännande nyförvärv!

Kim Johansson - 1990 Mittfältare. En kvick spelare som haft uppehåll från fotbollen i 4-5 år men som nu blivit sugen på att spela igen. Roligt att han valt att komma igång i NIF!

Oskar Grahn - 1989 Ytterback/Yttermittfältare. Oskar är ny ifrån Norrhults BK där han spelat hela sitt liv. Han är en snabb och löpstark spelare med bra teknik!

Anton Ivarsson- 1994 Mittback/Mittfältare. Anton spelade senast i Kvillsfors IF men har även spelat i VSGF/JAIK. Innebandy har varit Antons prioritering i vinter, men han har ändå hunnit vara med och spela en match och visade då med sin vilja och lugna spelstil att han kommer bli ett nyttigt tillskott!

Liksom förra året har vi valt tre av årets sju nyförvärv som imponerat lite extra under försäsongen att presentera sig lite extra!

Marco Melek
Ålder: 19
Position: Ytter
Tidigare klubbar: Hvetlanda GIF och Bäckseda IF
Tre positiva egenskaper: Snabb, teknisk och bra på att prata.
Negativ egenskap: Sämsta jävla kondition.
Varför valde du att skriva på för Näshult: Fett roliga människor med bra humor. Mycket glädje och skratt trots seriösa när det väl gäller.
Har du någon egen målsättning med säsongen: Showa lite för publiken!

Jasmin Huskanovic
Ålder: 19
Position: Mittfältare
Tidigare klubbar: Hvetlanda GIF
Tre positiva egenskaper: Spelförståelsen, jobbar hårt och teknisk.
Negativ egenskap: Finns ingen haha!
Varför valde du att skriva på för Näshult: Ett skönt gäng med bra förutsättningar i div 5. Att det blir roligare att spela fotboll och det är det som är de viktigaste!
Har du någon egen målsättning med säsongen: Tillföra så mycket som möjligt i laget och under matcherna.

Oliver Andersson
Ålder: 21
Position: Anfallare
Tidigare klubbar: Ekenässjöns IF, Hvetlanda GIF, Holsby SK, Bäckseda IF.
Tre positiva egenskaper: Snabb, teknisk och charmig!
Negativa egenskaper: Inte så bra avslut, är lätt att göra arg.
Varför valde du att skriva på för Näshult: För att det verkar som ett gött gäng att spela med!
Har du någon egen målsättning med säsongen: Vinna skytteligan!

Bilder på nyförvärven kommer upp senare!